Elastyczna platforma dla wsparcia miękkich procesów HR

Rozwój pracowników i podnoszenie kultury organizacji to jedno z zadań stawianych przed pracownikami działów HR.

Podstawowym narzędziem jest przygotowanie oceny pracowniczej, dzięki której pracownik otrzyma informację zwrotną, co robi bardzo dobrze, a w czym mógłby się poprawić. Dla przejrzystości procesu wykorzystuje się ocenę 360 stopni, dbając jednocześnie o skonkretyzowanie planów rozwojowych. Działania zmierzają do jak najlepszego wykorzystania potencjału pracowników i zapewnienia możliwie najwyższego poziomu efektywności.

SoftHR to nie tylko gotowe rozwiązania z zakresu miękkiego HR. Oferuje też automatyzację procesów takich jak obsługa delegacji, wniosków urlopowych, nadgodzin czy rejestracji czasu pracy.

To tylko część zastosowań SotfHR. Pełną listę modułów znajdziesz w zakładce gotowych rozwiązań.

Rozpocznij pracę z najlepszym systemem
Rozwijaj umiejętmności zespołu dzięki informacji zwrotnej.
Dlaczego firmy wybierają SoftHR ?

Świadczymy usługi i rozwiązania w obszarze HR dla naszych klientów.
Z nami nie musisz martwić się o bezpieczeństwo.

Gotowe rozwiązania

Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom SoftHR można wdrożyć w 4 tygodnie.

Konfigurowalna platforma

Bez problemu dostosujemy wygląd SoftHR do standardów Twojej firmy.

Łatwa integracja

Szeroki wachlarz technologii do integracji z istniejącymi systemami.

Przyjazny interfejs

Twoi pracownicy docenią prosty i intuicyjny interfejs użytkownika.

Dodatkowy rozwój

Wsparcie procesów z zakresu SoftHR podnosi kulturę organizacji.

Pełna zgodność

SoftHR spełnia wymogi prawne w ramach SLA, RODO i obsługi klienta.

Najczęściej zadawane pytania
Dla jakich firm przeznaczony jest SoftHR ?

SoftHR ze względu na dużą elastyczność i możliwość konfiguracji oraz integracji z istniejącymi już systemami nadaje się zarówno dla małych organizacji jak i korparacji zatrudniających tysiące pracowników.

Jakie funkcjonalności zawiera SoftHR ?

SoftHR oferuje 10 modułów, w ramach których udostępnia następujące funkcjonalności:

  • Cele roczne
  • Cele okresowe
  • Ocena 360 stopni
  • Plany rozwojowe
  • Kalibracja zespołu
  • NPS międzyoddziałowy
  • Delegacje
  • Rejestracja czasu pracy
  • Urlopy
  • Nadgodziny
Jak długo trwa wdrożenie SoftHR

Czas wdrożenia SoftHR zależy od zakresu wdrożenia. Relizacja w zakresie podstawowym mieści się w 4 tygodniach. Jeżeli jednak klient oczekuje indywidualnego dostosowania lub ma dodatkowe wymagania dotyczące funkcjonalności systemu, wdrożenie może się wydłużyć.

Jakiego wsparcia można oczekiwać podczas wdrożenia SoftHR?

W zależności od indywidualnych potrzeb klienta, w ramach wdrożenia platformy w organizacji oferujemy wsparcie zarówno w obszarze miękkiego HR, jak i obszarze IT. Istnieje również możliwość zakupienia pakietu opieki serwisowej oraz pakietu tzw. "małego rozwoju", w ramach którego oferujemy możliwości dalszej rozbudowy systemu.

Jaki system rozliczeń jest w SoftHR?

SoftHR oferuje dwa modele rozliczeń w zakresie wdrożenia. Model subskrypcji oraz model jednorazowej opłaty. W obu przypadkach cena uzależnione jest od zakresu wdrożenia oraz indywidualnych potrzeb klienta dotyczących funkcjonalności systemu. Subskrypcja zawiera darmowe aktualizacje platformy, których w modelu opłaty jednorazowej się nie przewiduje. Klient ma jednak możliwość zakupienia pakietu opieki serwisowej oraz pakietu tzw. "małego rozwoju", w ramach którego oferujemy możliwości aktualizacji platformy oraz dalszej rozbudowy systemu.

Z jakimi systemami można zintegrować SoftHR

SoftHR można zintegrować m.in. z systemem Outlook, SAP, Comarch oraz systemami opartymi o protokół LDAP, m.in. usługę Active Directory. W razie potrzeby jesteśmy w stanie zintegrować się z praktycznie każdym innym systemem, z którego Państwo korzystają!